Top

FAQ

Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Hieronder vind u de meest gestelde vragen.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contact formulier.

Q: Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
A: de verzendkosten bedragen € 7,50 per verzending.
Let op: Wij hebben vaak acties zoals gratis verzending !

Meld u zich nu aan voor onze mailinglijst en wij houden u op de hoogte van de diverse acties :


 

Q: Verzend u ook naar het buitenland ?
A: Helaas verzenden wij alleen binnen Nederland

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt uw bestelling betalen met: iDEAL. Paypal (+1,95) of vooraf Per Bankoverschrijving 

Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
A: Wanneer het geld direct is overgemaakt, kan de bestelling meestal de zelfde dag worden verzonden, waardoor u het meestal na 1 of 2 dagen in huis heeft.

Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Helaas, dat is niet mogelijk. Wij zijn een online-webwinkel en hebben onze voorraad in een groot centraal magazijn liggen, waardoor wij zo snel en betrouwbaar kunnen leveren.

Q: Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu ?
A: De artikelen die uitverkocht zijn, worden tijdig besteld, waardoor hooguit 1 week levertijd ontstaat.

Q: Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ?
A: Dat is mogelijk. U kunt contact opnemen met ons over het defect en zorgen voor een vervangend exemplaar

Q: Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
A: Uiteraard heeft u recht op het retour sturen van het artikel binnen 14 dagen. Het artikel dient nog in orginele staat en in ongeopende verpakking worden retour gezonden.
Note: Een gebruikte dermaroller kunnen wij helaas vanwege hygiene niet meer terugnemen.

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan contact met ons op via het contact formulier.
@